<a href=http://zawa.blogsome.com>Zawa Clocks</a>

Friday, 16 December 2011

tudung

aku kadang2 pelik la tengok perempuan sekarang ni..
pakai tudung sampai berbelit...
x rimas ke?
da la nampak pelik..
aku rasa perempuan2 ni kena balik kepada tudung bawal balik la...
makin hodoh da aku tengok..
bukan nak kutuk,tapi kenyataan..
tolong la terima ye kepada semua gurlz kat luar tu..
kepada yang da okay tu okay la...
ni kepada yang tak sesuai jela ye..
yang da sesuai tu okay je...
tu jela entry untuk kali ni...
terima kasih...hahaha

Wednesday, 14 December 2011

qyai

laptop,x perlu
motor,x perlu
ape yang perlu,pinjam